FAQ / Nápoveda

Som registrovaný v Klube priateľov Dr. Oetker, ako môžem nakupovať za členské ceny?

Člen Klubu priateľov má automaticky založený účet v e-shope Dr. Oetker (týmto nevzniká povinnosť nákupu) a môže nakupovať za zvýhodnené členské ceny. Stačí sa pri nákupe v e-shope prihlásiť e-mailom a heslom, ktorými sa zaregistroval do Klubu priateľov Dr. Oetker.

 

Chcem sa prihlásiť do e-shopu registračnými údajmi z Klubu priateľov a píše: Neexistujúci používateľ?

Ak ste sa registrovali do Klubu priateľov, musíte zadať rovnaké údaje ako pri registrácii. Mohlo sa stať, že Vaša registrácia nebola kompletná alebo ste zabudli Vaše heslo. Môžete si nechať vygenerovať nové TU a do e-shopu sa znova prihlásiť.

Košík
Váš košík je zatiaľ prázdny.